Utolsó kommentek

  • Radnóthy Szabolcs: @Adri13: Szia, örülök! És egyetértek :) (2014.01.08. 14:34) A különlegeseké a világ?
  • Adri13: Jó volt olvasni a gondolataidat, de főleg egy kicsit visszaemlékezni a sulira. Én személy szerint elég későn jöttem rá hogy értékes vagyok, de életemen át elkísért egy érzés ami nem hagyott nyugodni... (2014.01.07. 18:09) A különlegeseké a világ?
  • Battler: Elgondolkodtató, főleg a "szerencse" rész. A mentorral viszont személy szerint nem értek egyet. Szerintem a felnőtté válás - ami egy érzelmi-mentális folyamat és tényleg semmi köze az életkorhoz - p... (2013.09.10. 07:37) Találd meg a pillanatod
  • Radnóthy Szabolcs: @Battler: Mivel nemsokára bezár a Vidámpark azt gondolom egy kalózhajós nosztalgiajáratot még megérdemelnek az emlékeid :) (2013.08.19. 10:28) A te epifánia pillanatod
  • Radnóthy Szabolcs: @Battler: na és mi van akkor, ha elvisszük ezt a láncot egészen addig, hogy miért pont a jelenlegi családunkba születtünk? (2013.08.19. 10:24) Epifánia
  • Utolsó 20

Facebook komment box

Az első könyv

Resize of Sir-Ken-Robinson-TED-Talk-Schools-Kill-Creativity.jpg

Amikor leírtam előző bejegyzésemet már túl voltam Sir Ken Robinson és Lou Aronica Az alkotó elem című könyv elolvasásán. Inspiratívan hatott és sok ötletet merítettem belőle, hogy kivel milyen riportokat készítsek illetve milyen irányú kutatásokat érdemes elvégeznem. Nagyjából egy hónapig tartott a művelet miközben a fejemben összeraktam nektek mindazt, ami lecsapódott bennem. A könyvről szóló bejegyzéseim nem követik a tartalom eredeti sorrendjét és tartalmát, kihagynak bizonyos részeket és a saját szűrőmön keresztül íródnak. Nem a borító hátuljára írt rövid összefoglaló vagy valamilyen könyvajánló megírása a célom, hanem a mű olvasása alatt kikristályosodó esszencia átadása. Egy lehetséges válasz megtalálása az első bejegyzésemben feltett kérdésre. Kezdjük hát!


2013.05.09. 01:59 Radnóthy Szabolcs

Szólj hozzá!

Címkék: Sir Ken Robinson Az alkotó elem

A bejegyzés trackback címe:

https://radnothy.blog.hu/api/trackback/id/tr255290557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása